2014. január 14., kedd
Hab a tortillán Seth Godin
A legnagyobb tanulsága a Seth Godin könyveknek az, hogy Magyarország egy más bolygón van, mint az USA. A határok leomlásával mintha egy új függöny ereszkedett volna le a nyugati határra. Nem is függöny, szűrő. A szemét iszonyat gyorsasággal bejött és folyamatosan áramlik befele. Az ami igazán jobbá teszi a nyugati világot, az meg valahogy nem fér át a lyukon. Lehet, hogy igény se lenne rá. Nem tudom. Érdekes egy másik bolygóról olvasni.
Hivatalos ajánló:
A Hab a tortillán bemutatja a korszerű marketing tizennégy trendjét, amit senki nem hagyhat figyelmen kívül. Megérteti, hogy manapság a tények nem veszik fel a versenyt a híresztelésekkel és a sztorikkal; megtanítja, hogyan keltsük fel a fogyasztók egyre lankadó figyelmét, és hogy az új matematika szerint miért ér többet ötezer ember, aki kíváncsi ránk, mint ötmillió, aki nem. Az új marketing győztesei nem csak tizenévesek lehetnek, akik apu garázsából indítják útjára milliárdos nyereséget termelő szoftvercégüket. Számos régebbi vállalkozás is remekül alkalmazkodott az új kihívásokhoz – mint például a Blendtec, ami harminc éve gyárt turmixgépeket, mégis több mint tízmillió látogatójuk volt a YouTube-on „Will it blend?” (Ledarálható?) című videósorozatukkal, amelyben a golflabdáktól a kólásdobozon át az iPhone-ig mindenfélét leturmixolnak. Godin nem próbálja elhitetni, hogy termékeink, üzenetünk és vállalati struktúránk összehangolása könnyű feladat. De meggyőz arról, hogy az átalakulás megéri az erőfeszítést.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése