2014. október 16., csütörtök

Eladni emberi dolog Daniel H. Pink


Jó! Nagyon jó könyv! Pink Motiváció 3D könyve nem igazán tetszett. Jó volt, de sok volt a felesleges szöveg. Ez a könyv is nehezen kezdődik, de szerencsére a bevezető után nagyon belelendül. Minden szava arany! Csak ajánlani tudom!


Daniel H. Pink legújabb könyvében meglepõ kijelentést tesz: Mind értékesítõk vagyunk.
Szinte sokkolta ez a felismerés, miután egy alkalommal kétheti tennivalóit, emailjeit, sms-eit, tárgyalásait elemezte. Rájött, ideje túlnyomó részét, mint az értékesítõk, mások meggyõzésével tölti, és egyre több energiája megy el arra, hogy rávegye valamire kollégáit, üzleti partnereit vagy a családját.
Rádöbbent, valahol mind értékesítõk vagyunk. És ha már így van, miért ne csinálhatnánk jobban?
Az Eladni emberi dolog új szemszögbõl mutatja be az értékesítés mûvészetét és tudományát. Számos izgalmas kísérlettel, tudományos kutatással támasztja alá az eddigi ismereteinknek látszólag ellentmondó felfedezéseket. Kifejti, miért nem az extrovertáltak a legjobb értékesítõk, és bebizonyítja, manapság a problémák megoldása helyett sokkal fontosabb a problémák feltárása.
A bemutatott hasznos módszerekkel és gyakorlatokkal sokkal érthetõbbé és meggyõzõbbé tehetjük üzenetünket, mert eladni emberi dolog, amibõl mindannyian profitálhatunk.
Daniel H. Pink a HVG Könyveknél eddig megjelent kötetei: A megújult elme, Motiváció 3.0 és Johnny Bunk kalandjai.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése