2018. augusztus 12., vasárnap

Ragályos! - Hogyan terjed a siker? Jonah Berger



Remek kis könyv. Könnyen olvasható, bla bla mentes, használható tanácsokkal.
Míg ebből a könyvből: Megragad megtudhatod mi kell, hogy egy üzenet megragadjon, a Ragályosból pedig megtudhatod mi kell ahhoz, hogy az üzeneted elterjedjen.

Hivatalos leírás:

Mitől válik elsöprően népszerűvé egy száz dollárba kerülő szendvics, miért sülnek el visszafelé a kábítószer ellenes reklámok, és miért osztja meg több mint 200 millió ember egy első ránézésre unalmas turmixgép videóját?
Jonah Berger, a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora egy évtizede kutatja, vajon miért terjednek bizonyos ötletek jobban másoknál. Könyvében bemutatja a ragályosság törvényszerűségeit, amelyek a különböző termékekre és szolgáltatásokra ugyanúgy érvényesek, mint a szervezetekben terjedő ötletekre és a társadalmi változásokra.
Szemléletes történetei megmutatják, hogy milyen szempontok szerint működik a viralitás, és a 6 könnyen érthető és követhető alapelv segítségével mi magunk is saját termékeink, ötleteink szolgálatába állíthatjuk a szóbeszéd erejét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése