Érdekes, érdekes. Semmi újdonság. Picit megfáradt, kiábrándult Seth Godin. Megerősíti amit eddig sejtettünk, a Facebook és a Google hirdetési platformjainak igazi nyertese a két cég. De ők aztán nagyon. Amihez mindenki hozzáfér, az pont semmit sem ér. Olcsó reklám? Gondolkozz! Ami neked olcsó az a konkurenciádnak is olcsó. Amiről azt gondolod érted, azt nem érted, csak elhitetik veled. Ha valaki azzal jön, hogy ismeri a Facebook és a Google titkát, röhögd ki. Seth inkább azt mondja, keresd meg azt a legkisebb piacot, amin még megélsz és nekik adj, de ott aztán maximálisan tedd ki a lelked. Pár dollárból, forintból, nem fogsz világuralomra törni.
Összefoglaló leírás:
„Erre vártál mostanáig. A lehetőségre, hogy az üzeneted végre azokhoz jusson el, akiknek szüksége van a termékedre, hajlandók fizetni érte és beszélni róla.
Meggyőződésem, hogy ezt csak úgy tudjuk elérni, ha tényleg ismerjük, értjük és megszólítjuk a célcsoportunkat. Ha empátiával, odafigyeléssel, érdekes történetekkel és hiteles cselekvéssel elérjük, hogy bevonódjanak, örömmel adják tovább másoknak is a jóhírünket.
E könyv hatására más kérdéseket teszel majd fel és más válaszokat adsz rájuk. Megváltozik, hogy mit veszel észre, és ezzel együtt a munkád minősége is. Jobbá teheted a világot azáltal, hogy jobb dolgokat alkotsz.
Hidd el, számít a munkád. Mutasd meg mindenkinek!”
– Seth Godin
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése